mandag 26. juli 2010

Herlige lille Teddy!!!

Her om dagen kom pakken med stempel jeg hadde bestilt fra
Lili of the Valley, og for noen nydelige stempel!!!!
Falt virkelig for Teddy with a bouquet, han er jo kjempeskjønn!!
Trykket er farget med promarkers.
Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, de har virkelig et godt utvalg!
Som dere sikkert har lagt merke til er mine favoritter nå om dagen,
sommerfugltrykk fra Martha Stewart sin punch ,Monarch Butterfly
samt masse Stickles i fargen Star Dust,
så dette måtte også være med
Må bare advare om at jeg har farget flere stempeltrykk av herlige Teddy,
så blir nok en del flere like kort, men i andre farger
( Ja er jo litt kjedelig med samme oppsett og stempeltrykk,
men kjekt når man skal lage opp noen kort så man har noen liggende:))

Forsiden av kortet

Nydelige blomster fra WOC

Favorittene mine nå om dagen:)

Farget med promarkers samt masse Stickles;)

Dette har jeg brukt:
Bazzill criss cross farge Blue Bell
Mønsterarket Strandklänning fra Maja Design
Stemplet Teddy with a bouquet fra Lili of the Valley
Spellbinderstrykk
Blomster fra Wildorchidcrafts
Selvlagde pyntenåler
Sommerfugltrykk Monarch Butterfly fra Martha Stewart punch
Har farget med promarkers samt brukt flittig stickles fargen Star dust;)

9 kommentarer:

  1. For et lekkert kort, og forstår godt hvorfor du har fallt for dette herlige stempelet

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig kort. Jeg elsker blått, så dette falt veldig i smak hos meg. Stempelet var kjempe søtt.

    SvarSlett
  3. Et kjempelekkert kort. Nydelig stempel pg flott fargelagt.

    SvarSlett
  4. Så nydelig et kort!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  5. Kjempe fint kort du har laget.. ;)

    Klem Mona

    SvarSlett
  6. et kjempefint kort, og lekkert med alt glitteret. ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  7. Et nyyydelig kort du har laget her! Herlig farger og kjempesøtt motiv!! Nydelige glitterdetaljer også ;)
    Masse flott å se i bloggen din!! Takk for titten ;)

    SvarSlett
  8. Hei, hei! Så kjekt da, at du har blogg - og så mye fint du har laget!
    Bra du e komme te Nordmør igjen, da må du komme på mandager når vi starter igjen etter feriene er over.
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Virkelig nydelig pynting her, og herlige papirer. Knallflott kort. :)

    SvarSlett