søndag 18. juli 2010

Kort til en gutt

Denne gangen har jeg laget et kort til en gutt.
Er ikke denne typen jeg har laget mest, men ble ganske fornøyd egentlig siden jeg har
lite erfaring med guttekort.




Dette har jeg brukt:
Bazzil Criss Cross
Mønsterark fra Maja Design
Spellbinderstrykk
Swirls fra Prima
Blomster fra iamroses.com
Pyntenåler som jeg har laget selv
Tekst skrevet med Dymo
Ukjent produsent av stempeltrykket med gutten
som jeg har farget med promarkers
Tag med tagstempel fra papirloftet
Mitt personlige stempel



2 kommentarer:

  1. Fin blogg, og fine kort:) Kjempebra at du skriver hva og hvordan du har brukt tinga for oss nybegynnere i denne verden:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort du har laget. Legger meg til som følger av bloggen din i samme slengen:) Gleder meg til å se på det du lager framover.

    Ønsker deg en fortsatt god sommer.

    SvarSlett