torsdag 23. februar 2012

Årets første konfirmasjonskort!

Var på scrappetreff på Frei sist helg. Ble ikke så veldig produktiv for min del.. da jeg ble mest gående å se å lære:)
Men et kort fikk jeg ihvertfall laget:)
Helt enkelt konfirmasjonskort til en gutt! Ble ingen pynt på dette, mens
synes arkene fra pion design er så fine i seg selv, samt at på guttekort trenger man ikke så mye dill og dall;)( er min unnskyldning..:) Stempeltekst er fra Kort og Godt
Var på et par kurs på treffet også, kommer tilbake med bilder av det etter at jeg er ferdig med prosjektene vi startet på der.









4 kommentarer:

  1. Flott konfirmantkort Linda! Fine farger til motivet!
    God helg!
    Merete

    SvarSlett
  2. Så flott og enkelt kort:)
    Takk for at du "støttet" meg på scrapping.no..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Det var nydelig Linda. Det enkle er ofte det beste :))

    Nå når jeg fant deg igjen, skal jeg endelig legge deg i bloggrollen min :))

    SvarSlett
  4. Så fint kort med nydelig Pionpapir :D

    Smil fra Sandra

    SvarSlett