mandag 6. februar 2012

Bryllupskort

Hei hei alle sammen!
Da er jeg endelig i gang igjen i 2012 også.
Laget en god del rett før jul, men dette ble dessverre ikke tatt bilde av, så
dette kommer da ikke i bloggen.

Men i helga nå skulle vi i bryllup til et vennepar av oss, så da måtte jeg lage et kort
sammen med pengegaven fra oss.
Jeg hadde egentlig planen klar på hva jeg skulle lage, men uansett hvor mye jeg prøvde å embosse
hjertestemplene mine fra stempelglede, ble det ikke slik jeg ville ha det!! (må nok øve meg mer ja...)

Men takket for at det finnes mange flotte blogger der ute, så fant jeg et kort som passet perfekt.
Så tusen takk til den flotte bloggen til Kari, der jeg fant et nydelig kort jeg fikk lyst å lage, håper det var greit at jeg laget kortet med utgangspunkt i et av dine kort:)
Hun lager nydelige kort, så jeg anbefaler virkelig å ta turen innom bloggen hennes!

Jeg ønsker også å delta i følgende utfordringer med dette kortet:

Trykkpressa februar- Monokromatisk
Thuesday Trowdow- Use hearts
Scrapperiket- Anything goes
Color Create- Light and dark browns with white and/or cream
Allsorts Challenges blog- Free and easy
Nordsalten hobbyklubb- Hjerter

Lover at jeg skal bli flinkere til å legge ut bilder av det jeg lager:)
Blomstene er fra WOC, mønsterark fra Inkido og stempler fra stempleglede.







12 kommentarer:

  1. Knall-lekkert bryllupskort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Dette var et lekkert kort :) Bare helt nydelig.

    SvarSlett
  3. Å - dette var utrolig lekkert og elegant. Helt nydelig med det blomsterhjertet! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Åååå dette bryllupskortet var rett og slett fantastisk lekkert Linda!Lekre farger som passer akkurat til den flotte brudekjolen til bruden.Delikat med det blomsterhjertet!

    Torill

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort Linda!!! Kjempefint blomsterhjerte og farger. Kjekt å sjå at du får tid til litt kortlaging, skjønner det er travelt med to små...
    Merete

    SvarSlett
  6. Oh, gorgeous, Linda! Wonderful flowers! Thanks for playing with us in the challenge at Tuesday Throwdown this week. Hope to see your wonderful creations again soon.
    NanaConnie TT DT

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert Linda!!
    Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb!!

    Sylvia

    SvarSlett
  8. Så vakkert, det hjertet var utrolig flott! Takk for at du deltar i Trykkpressa:)

    SvarSlett
  9. Utrolig fint staffelikort du har laget med et nydelig hjerte;)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  10. Flott kort :)
    Fine farger og detaljer :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
    Ha en flott dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  11. Utrolig lekkert kort altså. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  12. Oh my - this is just amazing!!! Stunning card- thanks so much for sharing it with us at Colour Create, Juliexx

    SvarSlett